סיכום יום צילומים מפיק
של אופק דנינו
בהתחלה לי ולעילי היה רעיון לסרט שהוא היה לעשות על אבא של עילי על פוסט טראומה בעקבות פציעה בצבא אך לא הייתה לנו קבוצה לאחר מכן הבנו שיש קבוצה לעדן ליאור ויהב אך לא היה רעיון לסרט אז הצענו שנהיה ביחד בסרט והן הסכימו משם לאט לאט התחלנו לצלם ובמהלך הצילומים ליאור הסבירה בקטנה על איך מחברים את המיקרופון, מה עושים. לאחר כמה ימי צילומים התחלנו להבין כל הקבוצה שזה לא זה ולא יהיה לנו סרט כמו שצריך כי לא היה שיתוף פעולה מלא לא מצאנו קונפליקט לא מצאנו גילמה ולכן החלטנו עם התייעצות עם אוריין שנחליף את נושא הסרט על ילד ששמו ארז מהביה"ס שלנו ילד בכיתה יא שמנהל עסק באינטרנט ויחד עפ זאת משלב המון סוגי ספורט ולימודים.
ביום הצילום שנוכחתי צילמנו בביתו של ארז צילמו אותו מדבר על הגלישה שלו אחד מתחומי הספורט שהוא עוסק בהם צילמנו אותו עובד על אתר האינטרנט שלו ולאחר מכאן נסענו אל יער חניתה לצלם אותו רוכב על האופניים עם חבר שלו. ביום הצילום השני הלכנו שוב לביתו של ארז כי בפעם הראשונה החומרים לא היו הכי טובים, התפקיד שלי באותו יום היה לעזור קודם כל בהבאת הציוד ארגון המקום בו צילמנו את ארז כדי שיהי קודם כל סאונד טוב,התפקיד השני שלי היה לדאוג למיקרופון של המצלמה לבדוק שהוא עובד.עבודת הצוות שלנו באותו יום דווקא היתה טובה הכל זרם ללא שום בעיות חוץ מטעות אחת שהיתה שלי שהמיקרופון לא הקליט כל כך טוב כי לא שמתי לב שהוא לא עובד. לאחר צפייה בחומרים של אותו יום הבחנו שכאשר שצילמנו את ארז בתחקיר הדמות הסאונד לא היה טוב בגלל הבעיה שהיתה לי כאשר לא עבד המיקרופון ולא ראיתי את זה.
השראה ויזואלית-את ההשראה של כסאונדמן קיבלתי מבחור ששמו אשר דהן ששימש כסאונדמן בהרבה תוכניות וסרטים ובינהם הסדרה המפורסמת על הרוצח האמיתי של תאיר ראדה ז"ל ששמם של הסדרה היא צל של אמת, נפגשתי עם אותו אשר בהרצאה שעה לקבוצה שלנו בתקשורת ביום מגמות בבית הפר ובסיום הרצאה המעניינת שלו(ואני בדר"כ משתעמם נורא בהרצאות) שאלתי אותו כמה שאלות כמו איך להשיג את המקום עם הסאונד הטוב ביותר בסביבה שמסביבנו או כיצד משפרים את איכות הסאונד בחר סגור ועוד כמה שאלות, שעזרו לי באמת להבין הרבה יותר טוב מה המשמעות של סאונדמן ומה הערך שלו בסרט ונורא התלהבתי.
לפני כחודש עילי פרש מתקשורת ואני החלפתי מאז לא יצא הרבה פעמים לשמש כמפיק ממש אבל היום (5\20) יותר אני מבין מזה מפיק ומה אני צריך לעשות בתור מפיק מכיוון שחקרתי קצת את הנושא והבנתי את החשיבות שלו,מה הוא עושה למען הסרט והבנתי שזה תפקיד עם הרבה אחריות, ושאין מקום לטעויות. היום (5\20) אני ישמש כמפיק ואני ידאג שיהיה לנו מצלמה כי זה מממש הצילום בין האחרונים שלנו.
ביום הצילום שנוכחתי צילמנו בביתו של ארז צילמו אותו מדבר על הגלישה שלו אחד מתחומי הספורט שהוא עוסק בהם צילמנו אותו עובד על אתר האינטרנט שלו ולאחר מכאן נסענו אל יער חניתה לצלם אותו רוכב על האופניים עם חבר שלו. ביום הצילום השני הלכנו שוב לביתו של ארז כי בפעם הראשונה החומרים לא היו הכי טובים, התפקיד שלי באותו יום היה לעזור קודם כל בהבאת הציוד ארגון המקום בו צילמנו את ארז כדי שיהי קודם כל סאונד טוב,התפקיד השני שלי היה לדאוג למיקרופון של המצלמה לבדוק שהוא עובד.עבודת הצוות שלנו באותו יום דווקא היתה טובה הכל זרם ללא שום בעיות חוץ מטעות אחת שהיתה שלי שהמיקרופון לא הקליט כל כך טוב כי לא שמתי לב שהוא לא עובד. לאחר צפייה בחומרים של אותו יום הבחנו שכאשר שצילמנו את ארז בתחקיר הדמות הסאונד לא היה טוב בגלל הבעיה שהיתה לי כאשר לא עבד המיקרופון ולא ראיתי את זה.
השראה ויזואלית-את ההשראה של כסאונדמן קיבלתי מבחור ששמו אשר דהן ששימש כסאונדמן בהרבה תוכניות וסרטים ובינהם הסדרה המפורסמת על הרוצח האמיתי של תאיר ראדה ז"ל ששמם של הסדרה היא צל של אמת, נפגשתי עם אותו אשר בהרצאה שעה לקבוצה שלנו בתקשורת ביום מגמות בבית הפר ובסיום הרצאה המעניינת שלו(ואני בדר"כ משתעמם נורא בהרצאות) שאלתי אותו כמה שאלות כמו איך להשיג את המקום עם הסאונד הטוב ביותר בסביבה שמסביבנו או כיצד משפרים את איכות הסאונד בחר סגור ועוד כמה שאלות, שעזרו לי באמת להבין הרבה יותר טוב מה המשמעות של סאונדמן ומה הערך שלו בסרט ונורא התלהבתי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה