מס שוט
|
גודל פריים
|
מה רואים
|
מה שומעים
|
מטרה
|
לוקיישן
|
1
|
E.L.S
|
צילום של מטווח ירי
|
טבעי
|
להציג את הלוקיישן ואת המקום שבו ארז יורה
|
מטווח ירי
|
2
|
L.S
|
את ארז יורה
|
יריות
|
להציג את אחד מהתחביבים והכישורים שלו, ואחד מענפי הספורט שהוא עוסק בהם.
|
מטווח ירי
|
3
|
M.S
|
את ארז מסביר ומדבר על הירי
|
את ארז על רקע המטווח
|
להראות את האהבה שלו לירי
|
מטווח ירי
|
מס שוט
|
גודל פריים
|
מה רואים
|
מה שומעים
|
מטרה
|
לוקיישן
|
1
|
.L.S
|
את ארז נכנס לבית ולוקח אותנו לחדר שלו
|
את ארז מדבר ומסביר לנו על עצמו ועל האתר , כיצד הוא מנהל אותו ומתי הקים אותו.
|
להכיר את ארז ואת המקצוע שלו
|
הבית שלו, החדר שלו.
|
2
|
L.S
|
את ארז הולך למחסן ששם יש חדר כושר ופינגפונג.
|
הוא מדבר על סבא שלו, מה סבא שלו עשה בחיים
|
להכיר את את סבא שלו ואת כל המורשת.
|
מחסן, חדר עבודה של סבא שלו.
|
3
|
L.S
|
את ארז נוהג באוטו.
|
את ארז מדבר.
|
להכיר יותר את ארז.
|
אוטו.
|
4
|
L.S
|
את ארז וחבר שלו רוכבים על אופניים ביער חניתה.
|
שומעים את ארז מדבר על הרכיבה שלו, על התחרויות שהוא הולך אליהן ועל החוויה שהוא צובר כל פעם מחדש.
|
להראות את התחביבים של ארז ומה הוא עושה בשעות הפנאי.
|
יער חניתה.
|
מס שוט
|
גודל פריים
|
מה רואים
|
מה שומעים
|
מטרה
|
לוקיישן
|
1
|
M.S
|
ארז יושב במטבח
|
ארז מספר על עצמו ועל העסק שלו
|
להכיר את ארז ואת העבודה שלו לעומק
|
מטבח
|
2
|
M.S
|
ארז יושב בחדר שלו על יד המחשב
|
ארז מספר על אתר המכירות שלו
|
להבין במה עוסק ארז ולהכיר את העסק שלו
|
חדר של ארז
|
3
|
O.V.D
|
ארז מסתובב בבית
|
ארז מספר על תכנוניו לאותו יום
|
להכיר את סדר היום של ארז
|
הבית של ארז
|
4
|
M.S
|
ארז יושב עם אחיו הקטן על הספה בסלון
|
ארז ואחיו משוחחים ואחיו מספר מה הוא חושב על ארז
|
להראות את הקשר בין ארז לאחיו הקטן
|
סלון
|
מס שוט
|
גודל פריים
|
מה רואים
|
מה שומעים
|
מטרה
|
לוקיישן
|
1
|
L.S
|
רואים את ארז באימון אגרוף
|
שומעים את ארז מדבר קצת ואת המאמן בצד מעודד אותו ונותן מוטיבציה
|
להראות את התחביבים של ארז ומה הוא עושה ביום יום וכיצד הספורט משתלב בחייו
|
מתחם אימונים באגרוף בעברון.
|
2
|
M.S
|
רואים את ארז כשמאחוריו אימון איגרוף
|
ארז מדבר ומספר על מה האגרוף בשבילו
|
להראות את האהבה של ארז לאגרוף
|
מתחם אימונים באגרוף בעברון.
|
מס שוט
|
גודל פריים
|
מה רואים
|
מה שומעים
|
מטרה
|
לוקיישן
|
1
|
M.S
|
רואים את שניר השותף של ארז לשעבר.
|
את שניר מדבר על החברות שלהם ועל השותפות. ובנוסף מספר על קשיים דומים שהוא חווה כיוון שגם הוא מנהל אתר מכירות בדומה לארז.
|
להציג את ההתחלה העסקית של ארז, את הפן החברי שלו וללמוד על עוד ילדים שמתמודדים עם דילמה דומה לשלו.
|
בית הספר .
|
2
|
M.S
|
רואים את רני רכז השכבה של ארז.
|
שומעים את רני מדבר על ארז בתור תלמיד, על הדרך שבו מקבל בית הספר את השונות והמורכבות של ארז, מה הוא חושב על הנוכחות שלו ועל ארז בתור בן אדם.
|
להציג את הפן הלימודי ואת הקונפליקט מצד מקצועי.
|
בית הספר
|
מס שוט
|
גודל פריים
|
מה רואים
|
מה שומעים
|
מטרה
|
לוקיישן
|
1
|
M.S
|
את אמא של ארז
|
שומעים את אמא שלו משתפת את הדעה שלה לגבי ההחלטות של ארז בחיים, מספרת האם היא תומכת או לא תומכת ועל השיטה בה היא מאמינה שילד צריך לגדול.
|
להבין את המקום של ההורים בתוך השגרה הלא נורמטיבית שמנהל ארז ולדעת האם יש תמיכה מהבית או אין.
|
הבית של ארז.
|
מס שוט
|
גודל פריים
|
מה רואים
|
מה שומעים
|
מטרה
|
לוקיישן
|
1
|
L.S
|
רואים את ארז הולך במסדרונות בית ספר
|
וויס אובר
|
להכניס קטעים לסרט שנוכל להתשמש בהם בעריכה כVOICE OVER.
|
בית הספר.
|
מס שוט
|
גודל פריים
|
מה רואים
|
מה שומעים
|
מטרה
|
לוקיישן
|
1
|
M.S
|
רואים את ארז יושב בחצר הבית.
|
את ארז מדבר על השותפות שהייתה לו עם שניר
|
להציג את ההתחלה העסקית של ארז.
|
חצר ביתו של ארז.
|
2
|
M.S
|
רואים את ארז ושניר יושבים על המחשב.
|
VOICE OVER
|
להכניס קטעים לסרט שנוכל להתשמש בהם בעריכה כVOICE OVER.
|
החדר של ארז.
|
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה